Web Designer Malaysia | Saidina Creative - Perunding Pemasaran Online Anda

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua pengunjung blog Saidina Excel Canopy. Sebelum membaca blog ini, saya mohon agar dapat kita mensedekahkan bacaan Al-Fatihan kepada penumpang MH 370 yang beragama Islam yang telah hilang sejak 8/3/2014 yang lalu. Al-Fatihah.

Semua staff Saidina Excel Service turut bersedih dan melahirkan rasa simpati terhadap semua keluarga penumpang yang masih belum dijumpai sehingga ke hari ini.

Lama saya tak update maklumat di ruangan blog ini sejak hampir sebulan yang lalu. Ini kerana sibuk menyiapkan tempahan kanopi dan juga pembinaan laman web SAIDINA CREATIVE.

Saidina Creative berfungsi sebagai pemandu atau pilot dalam perniagaan yang dijalankan oleh Saidina Excel Service.  Syarikat ini melalui Saidina Creative telah berjaya menghasilkan banyak laman web yang membantu peniaga2 mempromosikan perniagaan mereka dan mendapat maklumbalas yang sangat positif hasil dari kreativiti dan perancangan yang rapi bagi setiap penghasilan.

Saidina Creative menawarkan pembinaan laman web secara percuma kepada pelanggan yang membeli produk Saidina Excel Service melebihi RM20,000.00. Bukan itu sahaja, laman web tersebut dilengkapi SEO yang meletakkan perniagaan yang dijalankan oelh pelanggan berada di muka depan Google, Yahoo dan Bing dengan keywords yang berkaitan.  
Saidina Excel Canopy mengucapkan jutaan terima kasih atas sokongan semua pelanggan yang sangat berharga bagi kami. Setiap belian anda semua adalah amat bernilai bagi kami.

Akhir kata, saya mendoakan semoga perniagaan anda semua berkembang maju. Saya doakan juga andainya penumbang MH 370 telah terkorban, semoga mereka aman di SANA... 

Catat Ulasan

0 Ulasan