BISNES SEWA KANOPI - UNTUNG KE?


kanopi arabic



Ramai yang bertanya pada saya: “untung ke buat bisnes kanopi ni?”. Korang rasa macam mana? Terpulang pada masing2 punya pendapat, tapi bagi saya ia memang menguntungkan…



(Artikel di bawah adalah hak milik intelek Saidina Excel Services Sdn Bhd. Sebarang peniruan / penciplakan adalah dilarang. Sila gunakan kepakaran anda sendiri untuk sebarang tulisan / pos.)

99% yang mulakan bisnes ni dapat hasil yang memuaskan kecuali 1% lagi mungkin atas faktor2 yang lain. Bohong la kalau saya kata 100% untung.

Kenapa saya kata memang menguntungkan? Saidina Excel Canopy bermula dengan hanya 5 set kanopi dengan modal yang sangat terhad. Buat pinjaman sikit2 dan teruskan usaha dengan  motivasi untuk bayar hutang! 

Mula2 memang la takut2 dalam hati mana la tau kan, macam mana pulak kalau takde orang nak sewa?

Bulan pertama, bagi mereka yang kurang pengalaman atau takde pengalaman langsung, atau kurang kenalan, nampak macam sayu je, tapi memang dah bersemangat sebab dah dapat kanopi baru, tak sabar2 nak dapat pelanggan. 

Mulakan dengan promosi secara manual seperti tampal poster secara halal kat tempat yang dibenarkan, jangan la tempat yang salah, kena saman nanti naya jer :). Promote kat facebook ke, dari mulut ke mulut dan lain2 lagi. 

Jangan peduli kata orang, diorang tu bukan nak bagi kita duit pun, tapi kebanyakan orang dan kawan2 akan bagi sokongan bila kita dah mula mengorak langkah.

Di Saidina Excel Canopy, pembinaan laman web (langganan setahun bernilai RM250.00) akan di berikan secara percuma bagi mereka yang membeli kanopi dan peralatan / kelengkapan melebihi RM20,000.00. Website ini sangat powerful yang akan melonjakkan perniagaan anda di muka depan google yang memudahkan pelanggan berhampiran anda menemui perniagaan anda. Kami akan ambil masa 2 - 4 minggu untuk siapkan dan akan ambil masa sebulan lagi untuk masuk ke google. KLIK SINI untuk lihat contoh. 

Mana nak dapat macam ni kalau tak di Saidina Excel Canopy... Sikit punya best ke... Rugi kalau tak beli dengan kami. hehe promote la sikit...   





Lepas beli set kanopi yang baru, masih berkilat lagi tu... bagi tau la kawan2 atau jiran2... mesti diorang nak punya, sebab kanopi masih cantik lagi... Lebih2 lagi kalau beli dengan Saidina Excel Canopy... memang cantik dan cun hehe...  

Lepas mula dengan sewa yang pertama, Alhamdulillah semua berjalan lancar dan bermula dari hari itu, terus permintaan orang untuk sewa kanopi sangat menggalakkan. Setiap minggu memang ada yang nak sewa. Saya bagi tempoh 3 bulab je, lepas tu mesti tak putus2 orang nak sewa. Dengan syarat layan pelanggan dengan baik dan buat kerja dengan penuh komited, jangan sambil lewa jer...


Dari masa ke semasa, permintaan meningkat dan keuntungan pun mampu untuk buat bayar hutang dengan singkat malah mampu tambah bilangan kanopi.

Makin lama, makin ramai yang kenal dengan perniagaan kanopi anda, Masa ni la anda kena rancang masa anda dengan baik agar tidak kelam kabut... Tempahan yang bertalu-talu masuk bila musim perayaan atau musim cuti sekolah akan menjadikan anda pening sebab banyak sangat tempahan yang perlu anda penuhi. Tapi sebenarnya itu adalah berita gembira untuk anda bukan? Masyuuuk beb.., yahooo haha...

Waktu dahulu kanopi hanya ada permintaan pada musim perayaan dan cuti sekolah sahaja (masa tu ramai yang nak kahwin :) Tapi sekarang semua dah berubah, orang nak sewa kanopi tak kira masa sebab semua majlis pun orang akan guna kanopi, dari majlis korban, kematian hingga ke majlis doa selamat, cukur jambul, berkhatan dan hari jadi... fuuh letih nak melayan pelanggan yang ramai ni.... 



Sekarang ni, terlalu ramai yang nak sewa kanopi, dari satu kanopi hingga ke 60 kanopi sekali gus… Di Saidina Excel Canopy, memang kami tak mampu nak penuhi permintaan semua. So kami bagi peluang kepada semua yang berminat, ceburilah bidang ni.

Persaingan? Sebenarnya, lebih banyak permintaan kanopi dari persaingan. Setiap pengusaha kanopi hanya mampu memasang 2 hingga 3 majlis pada satu2 masa berbanding majlis yang yang banyak sekarang ni. Demand pelanggan agak tinggi, kebanyakannya mahukan set kanopi lengkap dengan berbagai2 aksesori untuk majlis yang meriah...    





Saidina Excel Canopy membekalkan kanopi kepada semua pengusaha kanopi di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Kami juga mempunyai laman web yang dibina dengan tujuan memudahkan pelanggan membuat tempahan sewa, rujukan dan pembelian melalui satu pusat khidmat pelanggan. 

Ranking website Saidina Excel Canopy adalah yang tertinggi di google dengan kedudukan yang teratas bagi pembekal dan pengusaha kanopi sewaktu blog ini ditulis. Kami menerima tempahan yang banyak setiap hari dari pelanggan yang mahukan penyewaan kanopi dari semua kawasan dan tempat. Kami tak dapat memenuhi permintaan mereka atas sebab kapasiti kami yang terhad dan faktor jarak yang tidak mengizinkan.


Setiap tempahan yang diterima melalui laman web www.saidinaxlcanopy.com.my yang berhampiran dengan pengusaha kanopi tempatan akan kami berikan kepada pelanggan kami yang membeli kanopi dan berdaftar dengan Saidina Excel Canopy. 
Untuk mendaftar, sila KLIK SINI




UNTUNG KE?

Berbalik kepada soalan awal tadi… UNTUNG KE bisnes ni? Jawapan saya: SANGAT MENGUNTUNGKAN…

Kerana PERMINTAAN melebihi TAWARAN.
Kami menerima terlalu banyak tempahan dari semua tempat dan kawasan di seluruh Malaysia yang tak mampu kami penuhi…

HUBUNGI KAMI sekarang! Mulakan perniagaan SEWA KANOPI. 
Dapatkan PAKEJ SET KANOPI yang memudahkan anda untuk membeli dengan harga yang murah…

Jadilah pengusaha kanopi yang berjaya. Kami boleh lakukannya, kenapa tidak anda? Tidak ada yang istimewa dengan kami. Kami telah lakukannya bertahun2. Bagaimana jika anda juga telah bertahun2 seperti kami? 

Tapi kalau anda tidak mulakan sekarang, bila lagi? Pengalaman dan kemahira tidak datang sendiri dan bukan datang dalam mimpi. Mulakan sekarang! Kejayaan terletak di tangan anda! Insha Allah... Amiiin... 






Catat Ulasan

0 Ulasan