Khidmat Nasihat dalam Perniagaan Sewa Khemah / Kanopi


Assalamualaikum wbt,


Syukur Alhamdulillah, setelah lebih 8 tahun Saidina Excel Canopy ditubuhkan, sekarang syarikat bumiputera ini telah berjaya mempelopori bidang perniagaan yang selalunya dikuasai oleh bukan Melayu. 

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan kami yang telah menyokong kami selama ini bersama-sama menggerakkan bidang perniagaan yang begitu menarik dan berpotensi besar. Kami juga mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan kongsi kami kerana membantu memberikan sokongan moral dan material yang begitu berharga buat kami. 

Tiada kejayaan tanpa usaha...

Kami amat percaya dengan prinsip bahawa usaha yang gigih tanpa mengenal erti kegagalan akan membuahkan hasil yang pasti lumayan. Jatuh dan bangun dalam perniagaan adalah perkara yang perlu kita tempuh memberikan kekuatan mental dan fizikal menjadikan kita lebih kuat lagi.

Kepada pengusaha-pengusaha yang baru menceburi atau baru berfikir untuk merancang memilih bidang ini, kami sangat-sangat mengalu-alukan penglibatan kalian. Percaya pada diri sendiri, yakin kita mampu melakukannya.

Di Saidina Excel Canopy, kami akan sentiasa berusaha untuk membantu semua pelanggan dan rakan kami yang sama-sama mempunyai visi yang besar dalam bidang pengusahawanan kanopi serta yang berkaitan dengannya.

Kami sentisa berkongsi pengalaman dengan semua orang kerana kami amat sedar bahawa manafaat yang besar diperolehi dari keikhlasan dan kejujuran dalam perniagaan.

Kami sentiasa akan cuba memberikan nasihat dan cadangan yang terbaik kepada pelanggan-pelanggan kami dalam memilih serta menyusun struktur dan strategi perniagaan agar mendapat faedah dan keuntungan yang maksimum bagi setiap aspek.

Hubungi kami di no. 0173613212 (Azhan) / 012-2173059 (Saidon) atau email info@saidinaxlcanopy.com.my jika anda memerlukan sebarang pendapat atau nasihat bagi memantapkan perniagaan anda dalam bidang usahawan kanopi.

Aset kami adalah pelanggan yang sentiasa berpuashati dengan perkhidmatan kami. Tumpuan kami adalah lebih kepada memberikan khidmat nasihat disamping cadangan yang membina yang mampu memberikan pulangan yang lumayan kepada setiap pelanggan, tidak ada yang terkecuali. Setiap sen yang dikeuarkan oleh pelanggan amat bermakna buat kami.

Layari www.saidinaxlcanopy.com.my untuk merealisasikan impian anda menjadi uasahawan kanopi yang berjaya dan berdaya saing.

Kami akan sentiasa bantu anda dari setiap sudut dari pembekalan bahan, khidmat nasihat sehinggan ke pemasaran.

Terima kasih sekali lagi kerana memilih kami sebagai sumber anda.  



Catat Ulasan

0 Ulasan