Jadilah Pengusaha Kanopi Berdaftar dengan Saidina Excel Canopy

Saidina Excel Canopy membuka pendaftaran kepada semua pengusaha-pengusaha kanopi di seluruh Malaysia untuk menyertai kumpulan kami sebagai komuniti yang bersama-sama membangun sebagai usahawan kanopi. Kami menawarkan laman web ringkas dengan subdomain (domain sendiri boleh diwujudkan atas permintaan), ruangan iklan percuma, serta promosi berterusan di internet.

  KLIK SINI untuk mendaftar

 Anda hanya perlu mengisi borang di sini. Bayaran pendaftaran adalah RM200.00 / setahun sahaja. Bayaran hanya dilakukan setelah pendaftaran anda diluluskan.

 Sebagai pengusaha kanopi yang berdaftar dengan kami, anda akan menerima privillage (keistimewaan) seperti berikut:

 1. Ruang iklan di laman web Saidina Excel Canopy.

 2. Subdomain (contoh: syarikat-anda.saidinaxlcanopy.com.my). Kami akan bina laman web yang mudah untuk anda. Pelanggan anda akan membuat tempahan secara terus melalui telefon atau email di subdomain anda.

 3. Tersenarai dalam pengusaha kanopi berdaftar di Saidina Excel Canopy. Pengunjung Laman Web Saidina Excel Canopy yang ingin mendapatkan khidmat sewa kanopi yang berdekatan dengan kawasan anda akan mencari anda untuk penyewaan kanopi.

 4. Tawaran-tawaran dan Promosi dari Saidina Excel Canopy.

 * Bermula 12/6/2013, pelanggan yang membeli produk Saidina Excel Canopy melebihi RM10,000.00 akan menerima semua keistimewaan di atas secara percuma.

 * Ranking Google kami pada first page Google search engine memudahkan pelanggan anda mencari anda bersama Saidina Excel Canopy. KLIK SINI untuk melihat ranking di Google dengan keyword "Kanopi".

Saidina Excel Canopy

Business Blogs - Blog Rankings

Catat Ulasan

0 Ulasan