Marquee Tent Sebagai Ganti Dewan untuk Majlis Perkahwinan - Trend masa kini





Sudah menjadi trend masa kini majlis perkahwinan di adakan di dalam dewan yang besar kerana kemudahan yang lebih selesa bagi keluarga pengantin menguruskan majlis berbanding di rumah.


Namun, kemudahan dewan yang terhad menjadikan masyarakat mencari alternative bagi menggantikan dewan yang agak sesak dan telah “fully booked” (penuh di tempah) sepanjang tahun.


Marquee Tent… Yes… Marquee Tent. Guna Marquee Tent untuk gantikan Dewan. Bagi mereka yang bijak, rebut peluang ini dengan gunakan modal yang rendah (berbanding struktur bangunan) pada keluasan tanah terbiar atau strategic untuk membantu mereka yang memerlukan dewan untuk meraikan majlis mereka.


Trend sekarang, di mana2 pun, kita lihat majlis yang besar menggunakan marquee tent.


Kenapa Marquee Tent? Kerana marquee tent terdiri dari rangka aluminium yang ringan serta mudah dikendalikan (namun tak mudah di terbangkan angin kerana strukturnya yang besar) dan kanvas yang sangat tebal. Kedua2nya mempunyai jaminan 10 tahun bagi aluminium dan 5 tahun bagi kanvas. Itu yang paling penting. Ini yang menjadikan nilai marquee tent kami sangat tinggi walau telah bertahun2 digunakan.




Dapatkan maklumat pakej Marquee Tent yang lengkap dari kami:

PAKEJ JUALAN SET LENGKAP MARQUEE TENT
+ SIDEWALL & PLATFORM

6 BLOK (15m x 30m)

PAKEJ M1FS1506

Sila nyatakan kod pakej semasa membuat tempahan

RM400,000.00 - RM420,000.00


Hubungi Kami untuk tempahan Marquee Tent, samada Bersama aksesori lengkap atau hanya asas sahaja.


Catat Ulasan

0 Ulasan