Memilih dan Membeli Pakej lengkap yang sesuai untuk bisnes / perniagaan sewa kanopi / kemah / marquee tent anda


Dalam keadaan ekonomi yang kurang memberangsangkan ketika blog ini ditulis, ada beberapa pendapat yang menyatakan bukan masanya untuk kita melaburkan wang kita untuk perniagaan. Kita perlu menyimpan wang untuk bekalan kita ketika keadaan gawat kelak. Setengah pendapat pula menyatakan kita perlu berusaha membuat persediaan dengan berniaga bagi menampung keadaan yang menyukarkan.

Persoalannya, apakah kegawatan itu sedang berlaku atau belum berlaku? Jika sudah berlaku, sampai bila ianya akan berhenti atau berterusan? Jika belum, bilakah kegawatan ekonomi yang sebenarnya berlaku?

Bagi saya, semua pendapat adalah betul jika diiringi dengan usaha yang komited. Jika anda ingin menyimpan wang, perlu menyimpan dengan komited atau dengan azam, manakala jika ingin membuat persediaan perniagaan bagi menampung kegawatan dengan kemungkinan akan kehilangan pekerjaan dan sebagainya, perlu juga komited dan bersungguh-sungguh. Anda mampu mengubahnya.

Semua usahawan bermula dengan sedikit modal dan pengalaman. Tiada yang terus kaya dan berpengalaman...

salah satu perkara utama dalam memulakan perniagaan adalah dengan perancangan yang bijak dengan usaha yang gigih tanpa mengenal jemu.

Kami di Saidina Group berusaha dengan gigih menyediakan berbagai info dan panduan asas bagi memulakan perniagaan penuewaan kanopi / khemah / marquee tent mengikut modal dan kemampuan.

Antaranya adalah pakej lengkap semua jenis kanopi mengikut kesesuaian masing-masing. Anda boleh hubungi kami untuk maklumat lanjut dan pandangan dari berbagai sudut.

PAKEJ JUALAN SET KANOPI / KHEMAH / MARQUEE TENT

Saidina Excel Canopy menyediakan pakej-pakej khusus untuk pelanggan yang perlukan set kanopi / marquee tent bersama peralatan. Terdapat beberapa kategori pakej iaitu:



  • C4 - C20: Set Lengkap Kanopi 2 in 1 - Terdiri dari set kanopi yang mempunyai design khas kanopi dan piramid menggunakan frame yang sama. Set ini dilengkapi semua peralatan kanopi untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan dan seumpanya.


  • P4 - P20: Set Lengkap Kanopi PIRAMID - Terdiri dari set Kanopi bersama peralatan lengkap kanopi yang mengandungi semua peralatan kanopi yang lengkap untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan dan seumpamanya.

Lihat Pakej

Deskripsi bagi setiap pakej:-

  • Pakej asas - terdiri dari kanopi, salur hujan, meja dan kerusi.
  • Set Lengkap Kanopi Piramid - Terdiri dari set Kanopi bersama peralatan lengkap kanopi yang mengandungi semua peralatan kanopi yang lengkap untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan dan seumpanya.
  • Set Lengkap Kanopi Arabian - Terdiri dari set Kanopi bersama peralatan lengkap kanopi yang mengandungi semua peralatan kanopi yang lengkap untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan dan seumpanya.
  • Pakej 2 dalam 1 - Terdiri dari set kanopi yang mempunyai design khas kanopi dan piramid menggunakan frame yang sama. Disediakan juga
  • Pakej Marquee Tent - Set Lengkap Marquee tent tanpa dinding dan berdinding bersama peralatan untuk semua jenis majlis. Set ini dilengkapi seua peralatan seperti majlis yang diadakan di dalam dewan.
Pakej-pakej ini memudahkan pelanggan membuat anggaran mengikut bajet masing - masing.
Bagi mereka yang ingin memulakan perusahaan kanopi, pakej-pakej ini amat sesuai kerana ianya lengkap bagi set permulaan yang asas dengan harga yang amat berpatutan.
Untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila hubungi:-

1-800-888-884 (Toll Free)
+603-60571884 / +603-60572884 / +603-60573884 (Pejabat Jualan)

Whatsapp / Call / SMS:
+6017-3760139 (Syazwan)

+6017-3160970 (Suriyati)
+6017-2666047 (Shahira)
+6017-3613212 (Azhan)
Email: perabot@saidina.com.my


Atau terus ke pejabat Jualan kami di:
SAIDINA EXCEL SERVICES SDN BHD
(SAIDINA GROUP)
No. 8, Jalan Mahagoni 7/2A,
Seksyen 4, Bandar Utama Batang Kali,
44300 Batang Kali
Selangor
Malaysia
(Berhampiran Pasaraya YST)   

Catat Ulasan

0 Ulasan