Pelancaran Mudah | One Stop Canopy & Furniture | Kedai Online



Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati sekelian. Saidina Excel Services sentiasa berusaha memperbaiki mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa demi memenuhi keperluan pelanggan yang semakin berpusu-pusu mendapatkan produk Saidina Excel Canopy dan Saidina Perabot yang semakin dikenali dan diyakini.

Saidina Excel Services Sdn Bhd telah melancarkan laman web Mudah | One Stop Canopy and Furniture khusus untuk pelanggan2 yang memerlukan produk secara terus dan segera tanpa memerlukan sebutharga yang agak memerlukan masa yang agak panjang. 

Laman web ini memudahkan pelanggan meneliti produk2 Saidina Excel Services dan seterusnya membuat pembelian secara online. Pelanggan akan diberikan invois yang memaparkan no. akaun syarikat untuk membuat pembayaran. 

Penghantaran akan dihantar setelah pembayaran penuh diterima dan tertakluk kepada stok. Tempoh masa penghantaran bagi stok yang tersedia adalah 2-3 hari manakala untuk tempahan yang memerlukan proses pengeluaran kilang dengan kuantiti yang banyak, akan mengambil masa 2-3 minggu sebelum penghantaran.

Sebarang pertanyaan berkenaan laman web ini boleh menghubungi 017-3613212 (Azhan) atau 03-60571884 (Pejabat).

Semasa blog ini ditulis, laman web ini sedang dalam proses memuatkan produk2 yang sedia ada di laman web Saidina Excel Canopy dan Saidina Perabot. 


Catat Ulasan

0 Ulasan