Top 5 Hot Topics 2013 at Saidina Excel Canopy's Blog

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada Rakyat Malaysia dan Pengunjung blog Pembekal Kanopi Utama Malaysia khususnya.

Berikut adalah 5 tajuk utama yang telah mendapat kunjungan yang paling kerap pada tahun 2013:

1. Kanopi - Pengetahuan Asas (Mesti Baca)

Topik ini mendidik dan memberi informasi berguna kepada pelanggan dalam memilih serta mengetahu jenis-jenis kanopi / khemah yang paling sesuai dengan keperluan masing-masing. Topik ini juga membantu agar pelanggan lebih berwaspada dengan keadaan dan kualiti kanopi atau khemah yang perlu dititikberatkan bukan hanya melihat pada harga sahaja yang akhirnya menyukarkan pengguna sendiri. 

Baca Lagi...



2. Kilang Kerusi Plastik 

Pengunjung blog ini lebih gemar melihat dan membeli kerusi plastik yang dijual terus dari kilang. Blog ini memaparkan gamba-gambar stok dari kilang kerusi plastik. Gambar-gambar asal telah dikeluarkan atas sebab keselamatan.

Lihat foto...



3. Persediaan Asas Memulakan Perniagaan Sewaan Kanopi

Tajuk yang sangat menarik ini telah ditulis oleh Admin sendiri pada 20 Sep 2013 yang membincangkan mengenai perkara-perkara asas yang diperlukan sebelum memulakan perniagaan kanopi. Pengunjung lebih gemar membuat persediaan rapi sebelum meneruskan hasrat untuk memulakan dan mencari bahan dan kelengkapanyang perlu dalam perniagaan sewaan kanopi / khemah yang sangat menguntungkan.

Baca Lagi...



4. Perabot | Meja Banquet, Meja Pejabat, Kerusi Pejabat

Blog ini telah menjadi pilihan bagi pelanggan yang mencari perabot pejabat. Blog ini membawa pengunjung ke laman web Saidina Excel Perabot yang menwarkan perbot berkualiti terus ke pejabat anda.

Lihat blog...



5. Cara Membuat Ukuran Kanvas

Blog menjadi tumpuan pengujung yang membeli kanvas untuk kegunaan kanopi khemah mereka. Cara-cara membuat ukuran kanvas sebelum membei kanvas kerana setiap rangka kanopi /khemah adalah berbeza kerana setiap pembekal mempunyai design yang berlainan kecuali pembelian melalui Saidina Excel Canopy. Pelanggan perlu memberikan ukuran yang tepat terlebih dahulu semasa membuat tempahan.

Lihat Blog...


Kami semua staff di Saidina Excel Canopy mengucapkan terima kasih kepada semua pelanggan dan pengunjung blog Pembekal Kanopi Utama Malaysia atas sokongan yang diberikan sepanjang tahun 2013. Kami mendoakan anda semua lebih berjaya dengan cemerlang dalam apa jua bidang yang diceburi pada tahun 2014. Assalamualaikum...

Catat Ulasan

0 Ulasan