CANOPY DIRECTORY | DIREKTORI KANOPI


Assalamualaikum semua pengunjung laman web Saidina Excel Canopy. Hari ini kami telah berjaya melancarkan satu lagi produk iaitu DIREKTORI KANOPI.

Memandangkan laman web ini telah dikunjungi oleh pelawat yang ramai berdasarkan ranking Alexa.com, kami telah berusaha menghasilkan satu lagi laman web yang dikhususkan untuk pengusaha kanopi dan perancang majlis perkahwinan. 



APA KELEBIHAN DIREKTORI KANOPI?
Wow! Memang banyak kelebihannya... Anda tentu pernah ke laman webdirektori perkahwinan ayng lain untuk membuat persediaan perkahwinan anda. 


DIREKTORI KANOPI dikhususkan untuk pengusaha kanopi menyenaraikan laman web atau blog mereka agar lebih mudah ditemui oleh pelanggan. Ia juga disediakan untuk memudahkan pelanggan mencari perkhidmatan sewa kanopi yang terdekat dengan mereka sambil membuat perancangan untuk persediaan yang lain.



Berbaloikah jika anda memiliki website yang cantik dan menarik tetapi menerima kunjungan pelawat / pellanggan yang terlalu sedikit? Anda telah bekerja keras mengiklankan di facebook dengan harapan rakan2 akan menghubungi anda untuk mendapatkan khidmat anda, tapi adakah dapat hasil yang memuaskan? Jika ye, alhamdulillah... syukur pada Allah. Jika tidak, apa yang silapnya?



Untuk menjadikan laman web anda ditemui di google atau Yahoo bukanlah perkara mudah. Syarikat besar membelanjakan beribu2 ringgit untuk mengupah pakar SEO mengekalkan laman web mereka sentiasa berada di atas dengan kata kunci (keyword) yang popular.





Laman Web Saidina Excel Canopy baru 6 bulan saja dilancarkan semasa blog ini ditulis tetapi telah berjaya mengungguli kebanyakan keywords popular seperti kanopi, sewa kanopi, kerusi plastik dan sebagainya. Kami telah bekerja keras membawa laman web kami berada pada kedudukan ranking no. 1 di google dan lain-lain enjin carian internet. 

  
*Ranking di atas adalah semasa blog ini ditulis, ia mungkin berubah dari masa ke semasa. Buat masa ini ia masih konsisten. Kami sentiasa dan masih bekerja keras untuk mengekalkannya di situ....

Kami menggunakan teknik yang tersendiri tanpa perlu kos yang tinggi, sebab itu kami hanya mengenakan cas yang murah berbanding pengendali SEO yang lain. Kami akan terus bekerja keras kerana kami tahu cabaran dan saingan di internet amat besar, tapi kami sentiasa berusaha dan sepanjang masa membuat kajian bagi memastikan semua laman web kami mampu berdaya saing di peringkat global.

Berikut adalah nilai Website Saidina Excel Canopy setakat ini menurut www.siteprice.org :
Website Value Calculator - Domain Worth Estimator - Buy Website For Sales - Buy Domains
- Ia dikira berdasarkan populariti dan potensi website tersebut oleh semua penganalisa internet utama dunia.  

Berbalik kepada DIREKTORI KANOPI yang baru saja dilancarkan, kami menjemput semua pengusaha kanopi dan wedding planner termasuk jurugambar serta katering untuk mengambil peluang bersama kami mempromosikan produk anda di sebuah direktori yang lebih khusus.

Perkara utama, Anda perlu ada laman web atau Blog untuk disenaraikan. 
Anda tiada laman web? Jangan risau, itu tak jadi masalah. Kami boleh bantu, kami buatkan satu untuk anda. tak mahal, KLIK SINI. 
Kami akan buat semua untuk anda termasuk penyenaraian ke DIREKTORI KANOPI dan ruangan iklan di Saidina Excel Canopy.
Dah ada website? OK lagi senang... 


2. Daftar dulu (Create New Account). KLIK SINI 

3. Masukkan alamat email dan password anda (pastikan yang senang ingat tapi susah orang lain nak agak). Anda perlu aktifkan dengan buka email anda. Email pengaktifan dihantar ke kotak email anda. Lepas tu, klik aktifkan pada email anda. Tahniah, anda berjaya mendaftar.

4. Pergi semula ke laman web DIREKTORI KANOPI dan klik  submit website pada bahagian atas sebelah kanan. 

5. Pilih cara penyenaraian "PRIVILEGED" submission.

6. Pilih pakej (Premium) dan cara pembayaran  

Anda tiada akaun paypal? Kami terima pembayaran melalui bank. 
Akaun Maybank: 1120 4510 6429 MD AZHAN BIN MOHD IDRIS 
Sebelum buat pembayaran, sila SMS atau tel: 017-3613212 dan tunggu pengesahan dari saya. 

7. Teruskan dengan memilih negeri anda berada, contoh: Terengganu.

8. masukkan semua maklumat laman web anda. Anda boleh upload sehingga maksimum 5 gambar.

9. Klik "Create" untuk mengaktifkan website anda. 

10. Tahniah! anda berjaya senaraikan laman web anda di DIREKTORI KANOPI. 

Itu sahaja yang perlu anda buat. seterusnya, kami akan lakukan...

OK, anda tak nak bayar apa2 pun? tak jadi masalah, ada yang FREE. Cuma salinkan kod HTML kami (diberi semasa pendaftaran) dan letakkan di mana2 page di website atau blog anda. Hantar website / blog anda. Tu je... Mudah kan... 

SEMOGA BERJAYA.

P/S: PROMOSI | Yuran langganan keahlian PREMIUM tak sampai 30 sen sehari pun... sangat2 murah! Apa la sangat 30 sen kalau anda boleh dapat sehingga RM1,000.00 kan... Dalam perniagaan anda perlukan fikirkan pendedahan terhadap apa yang anda tawarkan.

Jadikan DIREKTORI KANOPI landasan untuk anda sampai kepada pelanggan anda seterusnya memberikan perkhidmatan terbaik anda.




Catat Ulasan

0 Ulasan